شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

چرا نمي‌توانيم از پلي‌استور دانلود کنيم؟

پلي استور

یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶:۰۰


شايد براي شما نيز پيش آمده باشد که پس از مراجعه به فروشگاه اينترنتي گوگل پلي‌استور و يافتن برنامه موردنظرتان، قادر نباشيد اپليکيشن مذکور را دانلود و برروي گوشي هوشمند خود نصب کنيد.

وايمکس نيوز- کاربران بسياري در فضاي مجازي همواره از عدم توانايي آن‌ها به دانلود برخي از اپليکيشن ها در برخي مواقع گله و شکايت دارند و حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوري به آن‌ها راهکار بسيار ساده و آساني را پيشنهاد کرده‌اند تا درصورت بروز اين اتفاق، به سرعت بتوانند اپليکيشن موردنظرشان را در گوگل پلي استور پيدا کرده و دانلود کنند.

در ابتدا کاربران بايد بدانند که مشکل از گوشي آن‌هاست نه گوگل پلي استور يا اتصال آن‌ها به اينترنت! سپس، کاربران براي اين کار بايد  به تنطيمات گوشي هوشمند خود رفته، قسمت اپليکيشن‌ها ( apps) را باز کرده و وارد بخش گوگل پلي استور شوند. آن‌ها در اين قسمت، زيرمجموعه‌هاي زيادي را مشاهده خواهند کرد که بايد برروي حافظه ( storage) کليک کرده و هر دو گزينه clear cache  و clear data را بزنند.

پس از اتمام اين مراحل، حالا تمامي برنامه‌هاي فعال گوشي خود را ببنديد و گوشي را يک بار خاموش و روشن ( Restart) کنيد و سپس به فروشگاه گوگل پلي استور مراجعه کرده و اپليکيشن موردنظر خود را دانلود کنيد. هم‌اکنون اپليکيشن‌هاي مدنظر شما به راحتي دانلود و نصب خواهند شد.

 

منبع: ايسنا

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو